Dla niej, dla niego, dla pary - sprawdź wyjątkowy asortyment

Najbliższy LIVE za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

FAQ

ZAMÓWIENIE

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia.

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Poinformuj nas o tym drogą mailową po złożeniu zamówienia lub w uwagach do zamówienia.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z naszą infolinią.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z naszą infolinią.

Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podając uzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie.

System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana skontaktuj się z nami telefonicznie, zobaczymy co da się zrobić!

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU

Możesz napisać do nas zapytanie, zdecydowana większość produktów zaraz po dotarciu na magazyn zostaje opublikowana ponownie. Obserwuj również nasz fanpage na facebooku oraz stronę internetową gdzie na bieżąco uzupełniamy brakujące towary.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Niestety nasz sklep online obecnie nie udostępnia wysyłki poza granice Polski, ale firma Zhanna może podjąć się takich wysyłek za pośrednictwem zamówienia drogą mailową lub telefonicznie.

Niestety nasz magazyn służy tylko i wyłącznie do wysyłek paczek za pośrednictwem firm kurierskich. Na moment obecny odbiór osobisty jest niemożliwy.

W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują się tam dane do przelewu oraz numer zamówienia.

Odbiorca: AJ-PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Bank: ING Bank Śląski
tytule przelewu podajemy numer zamówienia
Przykład: Numer zamówienia 1350
Numer konta: 25 1050 1025 1000 0090 8321 5245

Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL25 1050 1025 1000 0090 8321 5245

SWIFT/BIC: INGBPLPW

ZWROTY/WYMIANY

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie. Informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

REKLAMACJE

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowany produkt do naszego magazynu.
Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj.

Reklamację należy zgłosić, gdy zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiadaja wady fabryczne.

W przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić reklamację najpóźniej w ciągu 2 tygodni od chwili, gdy towar wykazał swoją wadliwość. Przekroczenie tego terminu spowoduje utratę uprawnień, co oznacza, że sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności. Zawiadomienie sprzedawcy to jedyny obowiązek konsumenta, dlatego ważne jest złożenie reklamacji na piśmie, aby w razie wątpliwości wykazać fakt zawiadomienia sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

Reklamacji nie podlegają produkty z uszkodzeniami: mechanicznymi, otwarte z naruszoną plombą świadczącą o zamknięciu produktu (chyba, że konsument stwierdzi i udowodni iż produkt jest niezgodny z opisem producenta); powstałymi na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; powstałymi przez niepoprawne użytkowanie.

• • •

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy sprawdź nasz FAQ > tutaj <

Napisz do nas maila – sklep@zhanna.pl

Wróć wkrótce ponownie

Musisz mieć ukończone 18 lat by wejść do sklepu zhanna.pl

Wszystkie materiały są przeznaczone jedynie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, nie należy ich przekazywać ani udostępniać osobom poniżej 18 lat.

Potwierdź swój wiek

Musisz mieć ukończone 18 lat by wejść do sklepu zhanna.pl

Wszystkie materiały są przeznaczone jedynie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, nie należy ich przekazywać ani udostępniać osobom poniżej 18 lat.

Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.